onsdag den 9. marts 2016

Marts måned Juice

Jeg var i Cuba det meste af Februar måned derfor ingen juice i den måned, nu banker foråret på
og vi går mod lysere tider skønt.


Ny måned ny juice med nogle af de råvarer der er i sæson nu.

Gulerødder + æbler + grønkål + blodappelsin.


Ingredienser:

1 kg gulerødder
1 kg blodappelsin
6-8 blade grønkål
2 vinter æbler Rød Jonagold

Kør gulerødder, æbler og blodappelsin på slow-juiceren,  husk at gem gulerods pulp til en ægmuffins, ægpandekage, sammenkogt ret eller andet jeg brugte min til frikadellefarsen, samt æblepulpen den bruger jeg altid til morgenmad - skyr eller grød.

for at få fuld udnyttelse af grønkålen, blender jeg den med min presset juice, og får på den måde mest ud af grønkålen.


GOD FORNØJELSE 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar