søndag den 29. november 2015

November Juice

Jeg har købt en slow juicer, som jeg laver meget juice på,
      jeg har tænkt jeg vil prøve at lave juice, med nogle af de ting der er i sæson.




NOVEMBER JUICE 

4 Belle de Boskoop (efterårs æble - Okt, Nov og December)
4 appelsiner
4 gulerødder 
3 cm ingefær 

Denne juice smagte fantastisk - og kan absolut anbefales. 

Når jeg laver juice deler jeg altid, frugt og grønt op og juicer det hver forsig, således jeg kan bruge, frugt og grønt resterne (plum)
gulerodsresten brugte jeg til en pasta ret
æbleresten brugte jeg til at blade op i skyr til morgen.


GOD FORNØJELSE 




2 kommentarer:

  1. Det er nemlig SÅ smart at bruge pulpen... jeg bruger den som regel til at bage muffins af :-)

    SvarSlet
  2. Jeps dejlig at kunne bruge alt (nej tak til madspild) God Jul

    SvarSlet